příklady z praxe

AHOLD Czech Republic
Albert podporuje vzdělávání a integraci

Značka Albert nečeká, až se zákazník zeptá, co dělá pro město, ve kterém má provozovnu. Společenská odpovědnost má ve firmě svou tradici. Její strategie stojí na čtyřech hlavních pilířích: zdravý životní styl, udržitelný obchod, ochrana klimatu a zapojení do komunit. V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert, jehož hlavními cíli jsou dlouhodobá podpora zdravého životního stylu a podpora projektů zaměřených na vzdělávání, integraci a rozvoj sociálně znevýhodněných dětí a dospělých.

GE Money Bank
Život nápadům

Projekt Život nápadům navazuje na celosvětovou aktivitu společnosti, která má za cíl podporovat ženy v rámci komunit jednotlivých zemí světa. Projekty programu Banking on womenTM, jak zní jejich originální název, mají mnoho různých tváří a jsou vždy šity na míru potřebám žen v daných regionech. V ČR se banka rozhodla zaměřit na ženy, které uvažují o svém vlastním podnikání, kdy jim chce pomoci překonat obavy z prvních kroků.

Více zde

KONZUM, obchodní družstvo
Jsme tu doma

Projekt zaměřený na podporu českých lokálních výrobců potravin a jejich výrobků spojil obchodní družstvo a jeho lokální dodavatele čerstvého zboží. Družstvo ve svých 95 prodejnách nabízí přes 97 procent pečiva od lokálních pekařů či 95 procent uzenin vyrobených v lokalitě Orlickoústecka. U veškerého čerstvého masa, mléka a másla pak Konzum garantuje český původ zboží.

Více zde

Plzeňský Prazdroj
Na pivo s rozumem

Prostřednictvím webových stránek napivosrozumem.cz poskytuje společnost důležité informace spotřebitelům pro jejich kvalifikované rozhodnutí ohledně konzumace alkoholu. Na všech komerčních sděleních vyzývá zákazníky k odpovědné konzumaci a od roku 2010 je také upozorňuj na téma alkoholu za volantem. Tuto iniciativu podporuje společnost dlouholetým partnerstvím se sdružením SANANIM. V roce 2011 uzavřela společnost memorandum o spolupráci s Ministerstvem dopravy, v rámci něhož vyrobila více než 1,2 milionu podtácků se zodpovědným motivem od BESIPu a distribuovala je do restaurací.

Více zde

Telefónica Czech Republic, a.s.
Hovor pro neslyšící

Služba Hovor pro neslyšící funguje v Pardubickém call centru od roku 1997 a je určen ohluchlým či nedoslýchavým zákazníkům. Služba je nonstop a od roku 2010 zcela zdarma pro všechny registrované majitele ZTP průkazu. Kontaktovat naše operátorky mohou zákazníci přes sms, email, psací telefon, fax či icq. Operátorky řeší například komunikaci mezi rodinami, objednávání k lékaři až po vyjednávání s úřady.

Více zde


oblast KOMUNITA
 


oblast ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
 


oblast WORKPLACE
 


oblast MARKETPLACE
 


CSR komplexní řešení
 

TOP OF 2018 podporují: