CSR řešení

Veolia Voda Česká republika, a.s.
Čerstvá kohoutková? Stačí říct!

Cílem projektu „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" je zlepšit image vody z kohoutku a vrátit ji do restaurací, barů a kaváren. Gastronomické podniky, které se do projektu zapojí, dostávají stylové karafy, je jim zdarma proveden rozbor vody a získají samolepku oznamující, že podnik servíruje svým hostům kohoutkovou. Do projektu se dosud přihlásilo na 500 gastronomických podniků z celé ČR, zhruba polovina jich je z Prahy. Projekt má vlastní webové stránky www.kohoutkova.cz, kde jsou kromě všech informací také seznamy restaurací podle regionu a také jejich on-line mapa.

 

Cíle projekt

  • zlepšit image vody z kohoutku 
  • rozšíření pití kohoutkové má své ekologické argumenty 
  • zdravá alternativa sladkých limonád

 

Průběh projektu a výsledky


Projekt odstartoval v létě 2009, kdy byla na zakázku vyrobena první série karaf. Restaurace se na základě výše popsané propagace začaly hlásit samy a hlásí se tak dodnes. Některé restaurace již kohoutkovou vodu podávaly, ale projekt se jim líbil a využily možnosti rozboru vody zdarma a získání karaf. Kampaň se setkala s pozitivním ohlasem veřejnosti, ale vyvolala také protireakci ze strany výrobců balených vod. Při komunikaci s restauratéry jsme narazili na nevůli některých majitelů nabízet kohoutkovou z důvodu pravděpodobného zhoršení obchodních vztahů s dodavateli balených vod nebo z obavy o pokles tržeb. Do projektu se zapojilo více než 500 restaurací, barů a kaváren, stouplo také procento lidí, kteří pijí vodu z kohoutku.

 

Rozvoj projektu


V příštích letech bude projekt pokračovat v současném rozsahu pro gastronomické podniky. Větší pozornost se bude věnovat B2B sféře, kdy bude firmám nabídnut informační servis ke kvalitě vody v jejich lokalitě. Pokračovat bude i charitativní část Voda pro Afriku.


Zpět

TOP OF 2017 podporují: