CSR řešení

KONZUM, obchodní družstvo
Jsme tu doma

Projekt zaměřený na podporu českých lokálních výrobců potravin a jejich výrobků spojil obchodní družstvo a jeho lokální dodavatele čerstvého zboží. Družstvo ve svých 95 prodejnách nabízí přes 97 procent pečiva od lokálních pekařů či 95 procent uzenin vyrobených v lokalitě Orlickoústecka. U veškerého čerstvého masa, mléka a másla pak Konzum garantuje český původ zboží.

 

Cíle projektu


  • důležitost podpory českých lokálních potravin a produktů
  • positioning společnosti Konzum jako významného lokálního prodejce potravin

 

Průběh projektu a výsledky


Projekt byl nastartován konferencí se všemi lokálními dodavateli potravin společnosti v regionu Orlickoústecka. Dodavatelé pak museli navrhnout výrobky, které chtějí certifikovat a které mohou nést značku Jsme tu doma. Byla spuštěna marketingová kampaň k projektu, která byla realizována hlavně v místě prodeje. Prodejny byly vybaveny speciálními letáky, podlahovou reklamou či polepy obslužných úseků. Byla také spuštěna PR kampaň ke všem cílovým skupinám. K projektu vznikly speciální webové stránky na adrese www.jsme-tu-doma.cz, které zákazníky informují o nových výrobcích či o novinkách z lokálního obchodování. O zapojených partnerech byly natočeny video spoty o jejich historii, výrobcích či plánech do budoucna. Od spuštění kampaně došlo ke stoupajícímu trendu obratu společnosti v řádu dvou až tří procent dle daného měsíce. Došlo také ke spolupráci s ministerstvem zemědělství a agrární komorou v regionu.


Rozvoj projektu


Projekt je rozšiřován o nové výrobky a nové prodejny v oblasti Náchodska. Dojde tak k zapojení a intenzivnější komunikaci i s partnery v této oblasti. Nově vznikl projekt Farmářské dny v Konzumu, které přinášejí do prodejen čerstvou regionální zeleninu, hovězí a skopové maso.

 


Zpět

TOP OF 2018 podporují: